Ceny v systému jsou aktuální a jsou uvedeny včetně DPH.
1. U objednávek formou dobírky je poštovné a balné 149,- Kč. (do 30 kg/balík)
2. U objednávek formou platby převodem je poštovné a balné 110,- Kč. (do 30 kg/balík)
3. U objednávek formou osobního odběru na provozovně společnosti je poštovné a balné 0,- Kč.
4. U objednávek velkých rozměrů a váhy je cena za dopravu 990,- Kč. (paletové zásilky) - (nad 50 kg/balík)
(Z důvodu vysoké hmotnosti a rozměrů některých položek v ceníku bude dopravné účtováno dle skutečně vynaložených nákladů na dopravu).
5. U objednávek zasílaných do zahraničí jsou ceny za přepravu smluvní. Zásilky odesíláme po celé EU.
6. U objednávek s využitím dopravy a vozového parku naší společnosti jsou ceny za přepravu smluvní.
Naší snahou je u každé objednávky optimalizovat cenu přepravy tak, aby byla co nejnižší a zároveň, aby bylo zboží dostatečně zabezpečeno proti poškození během přepravy.
Při převzetí zboží by měl zákazník zkontrolovat jeho stav, úplnost, množství a popřípadě sepsat s dopravcem protokol o zjištěných závadách.
Pokud zákazník zjistí, že zboží je poškozené z přepravy až po převzetí zásilky, je třeba to ohlásit přepravci neprodleně. Pro takové případy jsou zásilky pojištěné.
V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží.
V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet dodavatele.
V případě, že zásilka nebude z jakéhokoliv důvodu vyzvednuta, budeme to považovat za odstoupení od objednávky a objednávka bude stornována.
Kupující nabývá vlastnická práva k předmětu plnění poskytnutého prodávajícím až dnem zaplacení plné výše kupní ceny ve prospěch prodávajícího.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“ eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.
Objednané zboží bude zákazníkovi doručeno jednou z přepravních společností, Česká pošta, PPL, GEIS, TOPTRANS. Doba doručení je: 1-3 pracovních dnů u zboží, které je skladem.
S doručeným zbožím zákazník obdrží i daňový doklad. Instalace zboží ani montáž nejsou součástí kupní smlouvy.
Zpracované objednávky k osobnímu převzetí na prodejně, budou uloženy po dobu 4 pracovních dní.
Obchod si vyhrazuje právo objednávku zrušit v případě, že výrobce zboží přestal výrábět a není již možné u něj toto zboží objednat, nebo pokud nastane překážka na straně výrobce a není možné zboží doručit v řádném termínu . Pokud tato vyjímečná situace nastane, bude zákazník, jež si toto zboží objednal, kontaktován a bude mu navrhnuto nahradní řešení k jeho maximální spokojenosti.
**Dodací lhůta jednotlivých druhů zboží může být různá, pokud již není zboží na externím skladu dodavatele. Neváhejte nás proto kontaktovat e-mailem pro více informací.
Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného zboží dodavatelem na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím–spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na některé z našich kamenných prodejen.
Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naši adresu ( případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
Zákazník je povinen zboží zajistit tak, aby nedošlo během přepravy k poškození vráceného zboží.
Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti, právo na odstoupení vám nevzniká.
Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).
Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy Kupující vyjadřuje souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami a s tímto Reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen.
Zákazníkem internetového obchodu je buď Kupující-spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (dále jen “Kupující-spotřebitel“) nebo kupující-podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „Kupující–podnikatel“). Kupující–spotřebitel a Kupující–podnikatel jsou dále společně označováni jako „Kupující“.
Na prodávané zboží je poskytována záruční doba 24 měsíců pro spotřebitele (Kupující-spotřebitel“) , nebo 12 měsíců pro podnikatele („Kupující–podnikatel“).
Obchod www.gloves4all.cz Vám poskytuje záruku na zboží dle obecně platných předpisů a to po dobu stanovenou zákonem.
Reklamaci je kupující povinnen uplatnit bezprostředně po zjištění rozporu s kupní smlouvou (vada zboží).
V souvislosti s výše uvedeným bere kupující na vědomí, že záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou je zboží způsobilé vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet a plnit tak svou plnohodnotnou funkčnost. Prodejce tak v reklamačním řízení posuzuje nárokovanou vadu i s ohledem na výše uvedenou životnost a způsob míry opotřebení. Tato posuzovaná skutečnost bude tvořit součást obsahu reklamačního protokolu, pokud se na ni prodejce bude odvolávat jako na důvod zamítnutí reklamace v záruční době.
O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné, nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) může vyrozumět dodavatel odběratele předem dohodnutým způsobem (písemně, nebo některým z dálkových komunikačních prostředků). Toto však nezbavuje odběratele povinnosti samostatně se informovat o stavu reklamace.
V případě nekomunikace zákazníka, odmítnutí převzetí zásilky na dobírku či odmítnutí převzetí reklamace či vrácení zboží může firma VITECOM PRO TRADE s.r.o. fakturovat náklady na uskladnění výrobku a to ve výši 20Kč/den/ zboží do objemu do 0,2m3 , za zboží větší 50kč/ den. Viz. Též VII. Svépomocný prodej § 2609
Z důvodu vady můžete zboží reklamovat například pokud:
Záruka se nevztahuje na škody způsobené:
Místo a způsob uplatnění reklamace:
Vaše reklamace zasílejte běžnou balíkovou poštou na adresu:
VITECOM PRO TRADE s.r.o.
Holická 1173/49a
Olomouc-Hodolany
779 00
Před odesláním zboží je stav každého kusu pečlivě kontrolován a zboží je na Vaši adresu zasíláno pečlivě zabalené a ošetřené proti poškození při přepravě. I přes tuto péči se ale může stát, že k Vám zásilka dorazí poškozená. Takovéto škody je nutné ihned řešit přímo s dopravcem:
Pokud je zásilka zjevně poškozená, odmítněte převzetí a její zaplacení a s pracovníkem přepravní společnosti sepiště protokol o poškození zásilky. O této skutečnosti nás, prosím, neprodleně informujte emailem na adrese info@goves4all.cz
V případě, že zjistíte poškození vzniklé přepravou až po převzetí zásilky, neprodleně (do 2 pracovních dnů), oznamte tuto skutečnost pracovníkovi přepravní společností PPL nebo pracovníkovi české pošty, který s Vámi sepíše Zápis po dodání.
Prodávající se zavazuje chránit osobní údaje poskytnuté kupujícím v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů (zákon č. 101/2002 Sb.). Poskytnuté osobní údaje jsou využívány zejména za těmito účely: vyřizování objednávek kupujícího, reklamací apod., informování kupujícího o skutečnostech, které přímo souvisejí s jeho objednávkami, reklamacemi apod., poskytování kupujícímu informace o zboží, cenách apod.
Prodávající si vyhrazuje právo využívat všech veřejně dostupných prostředků k ověření pravdivosti a aktuálnosti poskytnutých osobních údajů.
Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout zpracovat registraci v případě, že nabude zjištění, že poskytnuté údaje: nejsou pravdivé, byly poskytnuty osobou nebo subjektem, jemuž nenáleží, byly poskytnuty se záměrem, který je v rozporu se zákony platnými na území ČR.
Kupujícím poskytnuté osobní údaje jsou zpracovávány a bezpečně uchovány v informačním systému prodávajícího a jsou bezpečně chráněny proti zneužití třetí stranou. Kupující má kdykoliv právo požádat o změnu těchto údajů, případně může požádat o zrušení registrace. Veškeré údaje získané od kupujících slouží výhradně pro vnitřní využití prodávajícího a nejsou poskytovány třetím osobám, mimo kurýrní/zásilkové služby (dle volby kupujícího), které jsou osobní údaje kupujícího poskytovány pouze v rozsahu potřebném k dodání objednaného zboží.
Prodávající prohlašuje, že svěřená data nebudou poskytnuta třetí osobě, nebudou prodávána či použita pro komerční nabídku nesouvisející s internetovým obchodem prodávajícího, budou použita výhradně v rozsahu, který připouští Zákon o ochraně osobních údajů, na žádost kupujícího budou jeho osobní data z databáze prodávajícího vymazána s výjimkou údajů, které je povinen prodávající uchovat podle jiných právních předpisů.
„Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
S ohledem na znění zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, umožňujeme našim zákazníkům bezplatně odevzdat starý spotřebič k likvidaci.
Při nákupu nového zboží je také možné elektrospotřebiče stejného typu bezplatně odevzdat na kterékoli z našich prodejen (tj. kus za kus) kdykoli během provozní doby. Jedná-li se o spotřebiče, u něhož žádný z vnějších rozměrů nepřesahuje 25 cm, pak je možné tyto spotřebiče bez povinnosti nákupu bezplatně předat rovněž na kterékoli z našich prodejen. Ekologickou likvidaci našich výrobků zajišťuje společnost REMA Systém, a.s., se sídlem Budějovická 1667/64, Praha 4, PSČ: 140 00, IČO: 645 10 263.
Zákazník je vedle našich prodejen oprávněn bezplatně odevzdat staré elektrozařízení i na sběrných místech REMA uvedených na webových stránkách. Na stránkách této společnosti jsou rovněž uvedeny negativní účinky látek používaných v elektrozařízeních, dále grafické symboly pro oddělený sběr, informace o provádění odděleného sběru a jeho významu.
Elektrozařízení nesmí být odstraňována spolu se směsným odpadem, ale musí být odkládána na místech k tomu určených, tj. ve sběrných dvorech nebo místech jejich zpětného odběru (viz výše). Uvedená zařízení a odpady budou dále využity k výrobě nových zařízení. Nebezpečné a škodlivé látky z těchto zařízení a odpadů mohou poškodit životní prostředí či lidské zdraví.
Pokud je navíc vyznačen pod symbolem přeškrtnuté popelnice symbol Pb, Cd nebo Hg, znamená to, že tyto baterie obsahují zvlášť nebezpečné prvky olovo, kadmium a rtuť.
Sběrná místa...
Pro odběr starého spotřebiče můžete také využít sběrná místa společnosti REMA (https://www.rema.cloud/sberna-mista/) nebo si objednat přímo svoz formou bezplatných služeb „BUĎ LÍNÝ" (https://www.rema.cloud/bud-liny/) nebo „re:BALIK (https://www.rema.cloud/re-balik/).
Proč recyklovat?
Partneři pro ekologickou likvidaci:
Používání a kopírování všech obrázků a fotografií, nebo textu bez písemneho souhlasu majitele je nezákonné. Layout stránek a veškeré použité fotografie jsou výhradním vlastnictvím zřizovatele těchto stránek. Všechna práva vyhrazena. S odvoláním na zákon o právu autorském, ze dne 7.dubna 2000, část první, oddíl 7, par. 28, odstavec 1 az 3.